Η κοπή της παραδοσιακής Βασιλόπιτας στο Νηπιαγωγείο μας

Listen to this article

Την Δευτέρα, 19 Ιανουαρίου πραγματοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο, στον Παιδικό Σταθμό και στο English Garden η καθιερωμένη κοπή της βασιλόπιτας, ένα όμορφο και ζεστό έθιμο που σηματοδοτεί την αρχή της νέας χρονιάς. Τα παιδιά συγκεντρώθηκαν σε έναν μεγάλο κύκλο και η δασκάλα τους έκοψε και μοίρασε τα κομμάτια στον καθένα, ψάχνοντας με αγωνία τον τυχερό του εθίμου. Ο τυχερός κάθε τάξης έφυγε από το σχολείο με ένα νέο παραμύθι για την βιβλιοθήκη του και φυσικά με το τυχερό του φλουρί! Και του χρόνου!

συλλογή φωτογραφιών