Την Παρασκευή, 8 Μαΐου, μαθητές και μαθήτριες της Α΄ και Β΄ Λυκείου επισκέφθηκαν το Οχυρό Ρούπελ στην Αναβίωση της μάχης που πραγματοποιήθηκε αποκλειστικά για μαθητές, στο πλαίσιο του Μήνα των Οχυρών. Με την παρουσία του Προϊσταμένου ΔΔΕ Σερρών κ. Σωτηριάδη και της ΔΔΕ Κέρκυρας κ. Βουσολίνου, πάνω από 2.500 μαθητές και μαθήτριες από δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια από κάθε γωνιά της Ελλάδας βρέθηκαν στο Ρούπελ και έγιναν μέρος μιας βιωματικής εμπειρίας που συνδέει το παρελθόν με το παρόν. Μέσα από την αναβίωση, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρακολουθώντας το ιστορικό δρώμενο γνώρισαν από κοντά την έννοια της θυσίας, της ενότητας, της αντίστασης και της αγάπης για την πατρίδα.
συλλογή φωτογραφιών





