Webinar: Μαθηματική Σκέψη και Λογική

Webinar: Μαθηματική Σκέψη και Λογική

Το Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2022 και ώρα 17:00 - 18:45 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Webinar: Μαθηματική Σκέψη και Λογική, το οποίο παρακολούθησαν 118 μαθητές από διάφορα σχολεία της Ελλάδας και της Ομογένειας.

Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α  17:00 - 18:45

Β΄ Γυμνασίου Θεματική Ενότητα: Βασικές Αρχές Θεωρίας Αριθμών
Υπεύθυνος καθηγητής: Α. Ξένος

Γ΄ Γυμνασίου Θεματική Ενότητα: Αναλλοίωτες και επίλυση προβλημάτων με χρωματισμό
Υπεύθυνος καθηγητής: Α. Συγκελάκης

Α΄ Λυκείου Θεματική Ενότητα: Ανάκλαση, συμμετρία και άλλοι γεωμετρικοί μετασχηματισμοί στη Γεωμετρία του επιπέδου
Υπεύθυνος καθηγητής: Α. Βαρβεράκης

Β΄ - Γ΄ Λυκείου Θεματική Ενότητα: Επιλεγμένα θέματα από το κεφάλαιο των Πολυωνύμων
Υπεύθυνος καθηγητής: Α. Μάγκος

Τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη, για να κεντρίσουν το ενδιαφέρον των μαθητών για τα Μαθηματικά και να τους εξοικειώσουν με μαθηματικές έννοιες που δεν υπάρχουν στα σχολικά εγχειρίδια, διοργανώνουν δράσεις που καλλιεργούν τη μαθηματική σκέψη και λογική και προετοιμάζουν τους μαθητές τους για διαγωνισμούς Μαθηματικών, πανελλήνιους και διεθνείς, με εξαιρετικές διακρίσεις.

Το πρόγραμμα της Μαθηματικής Σκέψης και Λογικής απευθύνεται σε μαθητές από Β΄ Γυμνασίου έως και Γ΄ Λυκείου και διοργανώνεται στα Εκπαιδευτήρια εδώ και 15 χρόνια, με τη συμμετοχή διακεκριμένων εκπαιδευτικών, εκπροσώπων της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας και Ολυμπιονικών. Εντάσσεται στα Art & Science Webinars, μία ιδέα του ιδρυτή των Εκπαιδευτηρίων Ευάγγελου Μαντουλίδη που στοχεύει στη δωρεάν προετοιμασία των μαθητών για τις απαιτητικές εξετάσεις της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, τις Βαλκανιάδες και τις Ολυμπιάδες Μαθηματικών.

Όλα τα webinars της ενότητας Art & Science:

• Μαθηματική Σκέψη και Λογική,

• Εισαγωγή στη Μαθηματική Σκέψη και Λογική,

• Προγραμματιστική Σκέψη και Αλγοριθμική Λογική (19/2/22),

• Μαθηματικά παιχνίδια,

• Let’s Talk Day,

• Debate Day,

• Αγώνες Λόγου,

• Mandoulides Robo - Coders Day

Τη σχολική χρονιά 2021 - 2022 τα προγράμματα των Μαθηματικών πραγματοποιήθηκαν τμηματικά και διαδικτυακά, λόγω των επιδημιολογικών δεδομένων.