4η Δημόσια Διαβούλευση για την καταπολέμηση της διαφθοράς και τις σύγχρονες προκλήσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων

Elsa-Day-Law

Μαθήτριες του Γυμνασίου και του Λυκείου συμμετείχαν στην 4η Δημόσια Διαβούλευση για την καταπολέμηση της διαφθοράς και τις σύγχρονες προκλήσεις των ανθρώπινων δικαιωμάτων, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, την Τρίτη, 29 Νοεμβρίου.

Η διαβούλευση διενεργήθηκε σε συνεργασία με την «ElsaThessaloniki - European Law Students’ Association» και την υποστήριξη την Νομικής Σχολής του ΑΠΘ, ως συνέχεια των «Workshops - εργαστηρίων», στα οποία πήραν μέρος οι μαθήτριες και πραγματοποιήθηκαν στα Εκπαιδευτήρια στις 7 και 8 Νοεμβρίου.
Στη διαβούλευση συμμετείχαν μαθητές/τριες, φοιτητές/τριες και εξέχοντα ακαδημαϊκά πρόσωπα από την πόλη της Θεσσαλονίκης.

Δύο από τις μαθήτριες που συμμετείχαν γράφουν:

Βρέθηκα στην ευχάριστη θέση να συμμετάσχω στη συνάντηση που διοργάνωσε η «ELSA European Law Students’ Association» Θεσσαλονίκης, με κεντρικό θέμα συζήτησης τη διαφθορά. Συμμετείχα στο ένα από τα οκτώ τραπέζια διαλόγου, με θέμα «Διαφθορά στην Εργασία». Εκεί είχα την ευκαιρία να έρθω σε γόνιμη επαφή με σπουδαστές της Νομικής Σχολής του Α.Π.Θ. και με την επίτιμη καλεσμένη μας. Συζητήσαμε τα αίτια, τις συνέπειες και τις λύσεις για την αντιμετώπιση του νοσηρού αυτού φαινομένου, ενώ στο τέλος ασχοληθήκαμε και με μια ενδιαφέρουσα μελέτη περίπτωσης (case study). Αυτή η εμπειρία ήταν μοναδική για εμένα, καθώς εμπλούτισα τις γνώσεις μου, γνώρισα μορφωμένους και ταλαντούχους ανθρώπους, οι οποίοι με ενθάρρυναν και - νομίζω - με έπεισαν να ασχοληθώ και εγώ στο μέλλον με τη νομική επιστήμη!
(Α. Ζερβουδάκη, Α΄ Λυκείου)

Η «ELSA European Law Students’ Association» διοργάνωσε μια εκδήλωση, στην οποία είχα την τιμή και τη χαρά να συμμετάσχω. Κύριο θέμα της εκδήλωσης ήταν η διαφθορά σε διάφορους τομείς της κοινωνίας, ανάμεσα στους οποίους και τα Μ.Μ.Ε. Συζητήσαμε πάνω στο συγκεκριμένο θέμα και είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε από μια υποψήφια διδάκτορα του τμήματος Νομικής, ενώ στο τέλος κληθήκαμε να προτείνουμε λύσεις για μια μελέτη περίπτωσης, που αφορούσε το θέμα της συζήτησης, τις οποίες και τελικά παρουσιάσαμε. Η εμπειρία ήταν μοναδική και θα συμμετείχα με χαρά και σε άλλες παρόμοιες.
(Α. Μακέδου, Α΄ Λυκείου)